Naast alle positieve reacties gaan wij natuurlijk ook aan de slag met de minder positieve feedback die wij hebben ontvangen. Zo geeft een klein deel van de klanten aan (7%) dat zij graag verbeteringen zien in het logboek van Masset Solutions. Hier zullen wij ons de komende periode dan ook in verdiepen.
Alle verkregen resultaten geven een goed beeld van de mate van tevredenheid en de wensen van onze klanten. Hierdoor kunnen wij onze dienstverlening en services nog verder ontwikkelen en verbeteren.
Winnaars klanttevredenheidsonderzoek
Onder alle deelnemers van het klanttevredenheidsonderzoek hebben wij 3 Pyros handbrandblussers verloot. De winnaars zijn inmiddels bekend! Wij feliciteren Gouweloos Elektrotechniek, Rijnmond Opleidingen & Cursussen BV & Stichting Kinderopvang Kralingen met hun gewonnen prijs.
Het klanttevredenheidsonderzoek is een stageopdracht van Thijmen Raateland en is uitgevoerd in opdracht van Masset Solutions. Thijmen volgt de opleiding Commerciële Economie aan De Haagse Hogeschool in Den Haag en hij zit in zijn tweede schooljaar. Voor meer informatie over de resultaten van dit klanttevredenheidsonderzoek kunt u contact met ons opnemen via info@massetsolutions.nl of bel naar 088 – 77 88 300.